- 10 & 11 april

10 april, jag var hem till faster & åt & sådär, sen drog jag med sandra & louise till slaggen, var rätt trevligt där, sen gick vi några stycken tjejer vidare till klas, vilket sög hur mycket som helst, sen hämtade lousie mamma oss, sen sov jag typ,. ganska kortfattad dag.


11 april, wiie solen skiner för tusan gubbar!, jag & mamma ska ut & kratta, skulle hem till mormor iag, men anki & dom har varit sjuka så vi ska ta det imorgon ist! :), letar party nu med mandy & becka :) hoppas vi hittar nå :) liksom är ju faktiskt sista helgen innan vi börjar skolan igen & amanda & jag har bestämt oss för att söka till hotell & resturang på brinell nu, sen söker vi om när construcktion college i västerås öppnar nästa år, visst blir att gå ett extra år men det kanske det är värt :)?. aja skriver senare ! 

p&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0