- 2 april

klockan är nu 18.20 och min dag har inte varit nå speciell alls, kine var här ett tag sen kika amanda över en sväng:) amanda är sjuk & jag saknade henne massa i skolan :( buuh där.. men iaf så blire ju fest imorgon :D !! härligt och även lördag tror jag hos eve :), ska bli trevligt som fän :D! höhö har även bestämt mig för vilka omval jag ska göra & dom ser ut så här ;
1. construcktion college, estet malmö
2. teknik college, fagersta
3. nå annat kul :D


haha. inte så seriösa men man hinnner väl ändra sig antar jag !:) hur som helst har jag tryckt i mig en fjärdedels pizza :O, & druckit cola, åt även glass idag! haha mums vare ;) men ska ut med simon senare & prata, var länge sen nu :) sen åker jag hem till sara randolfi någon dag på påsklovet, vilket ska bli kul tycker jag!, saknar henne en hel del fan! & sarah saknar jag givetvis med!, hoppas hon med kan glida in & umgås den dagen! nu orkar jag inte skriva mer, eller jo en sak till, vad tycker ni om "SKORNA SOM SKA BLI MINA"?



p&k


Kommentarer
Postat av: Sarah

klart jag kan va med och umgås, hör av dig babe:)

och grymt snygga skor bella ;o

2009-04-02 @ 18:54:22
URL: http://spirttinen.devote.se
Postat av: bella

hihi härligt :D

jag vet babe :D

2009-04-02 @ 21:12:29
URL: http://isaabellaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0