- 6 april

vart lite dålig att skriva nu pga av att min data har laggat & kraschat totalt.., men hur som helst var min helg alldeles underbar!, i fredags var jag& sandra i norberg, trevligt trevligt! & i lördags blev det ju ramnäs med både nytt & gammalt folk, var ju kanon kul! även om det var lite mycket så var jag inhte sämre än andra ;) haha, igår vare wipeout & som vanligt skrattade jag mamma & amanda i takt under programet, snälla, jag känne ringen så blåst människa eller som ens kan jämföra med dom blondinerna som var med, det var fkatiskt ganska skratt retande :O men men..  idag ska jag åka in till v-ås med bästa elin & leta present till hennes robert:) & min släkting robert :D haha, hoppas vi får en underbar dag & hoppas ni andra också får det.

p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0