- 7 april

ojoj solen skiner fortfarande! jag är imponerad, fast borde inte skriva så egentligen då kanske det börjar regnar, det vill vi ju inte! :) menmen. jag & louise drog hem till tove igår, var välhelt okej:) lirade kort & lite sånt där ;) idagens bliree? ingen aning ännu iaf!, men ska ut & checka vädret snabbt nu, sen skriver jag mer ikv!:)

upptaterad
usch & fy, har suttit inne & bara tråkiat hela dagen, börjar känna mig lite små sjuk också, as on i halsen, & fryser hela tiden. hoppas jag blir bättre iaf! eller jag måste bli bättre!, fasen, sen är jag super sugen på cola, så jag måste väl kanske cykla till ica :( vad jobbigt, gud låter som en fet data nörd som aldrig rest sig från datan. nu ska jag sluta klaga!

igen
jaha, drar till efterlängtade sara & linda i ramnäs, blir kvar där tills imorgon, & imorgon blire förhoppnningsvis norberg :) hoppas jag. nej men ska åka till tåget nu så jag inte missar det :) pusspuss.



p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0