- 15 feb

hejsan. i helgen har jag inte gjort speciellt mkt, vart & kikat match i fredags,  sen drog jag till mandy ett tag fast drog hem rätt tidigt, igår var jag mest arg. dåligt äcklig dag!, tur att amanda & kine höll mig glad :) det behövde jag verkligen. vi kollade på melodifestivalen, sen kollade vi på the perfect man & efter det spelade vi tp, utan barnfrågor, kändes som jag kunde mkt?!haha nejj, men sen drog jag hem & sova, eller nja, jag funderade en hel del innan jag somna, & fortsatte fundera när jag vakna, men som vanligt ledde det ingen vart. menmen sak samma. idag ska jag väl inte göra speciellt mkt, ska väl mest gå omkring som en tok, imorgon är jag ledig från skolan, ska till läkarn!, vilket jag absolut inte längtar till! vi får hoppas att det går bra. efter det drar jag till min sköna zara !, som jag saknar jätte mkt. !


p&k

Kommentarer
Postat av: zara

zara saknar dig med

2009-02-15 @ 14:25:51
URL: http://zarazetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0