- 16 feb

wiho, ledig :D, har precis duschat & läkarbesöket gick bra!han skulle skriva utnågon astma grejs till mig, så skulle vi se om en sak blev bättre så nu går jag & väntar på receptet :), sen blir att förska med det, sen prataade vi om det kanske kunde vart att jag haft deperitioner & stressigt, men ingenting jag märkt av själv sådär, men det kunde tyda mkt på det sa han :Phan tog blodtryck & grejer, sen tog jag blod prov, uschhhhhaaa...!! bläbläblä , men det gick väl bra :) nu sitter jag & väntar på att mormor hämtar mig & kör mig till tåget & därefter åker till zara, när jag kommer in till stan ska vi vi käka lunch, mums, käkade faktiskt bara en tårtbit igår xD haha. så jag ska tjocka (A), som alltid dårå ;),

jag tänkte även klippa mig snart, jag vet inte hur, kanske lugg :)?.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0