- 19 feb

en dag kvar & barnbidrag!. wiiiihoo :D
träning ikväll. sen får vi väl se vad som händer :)
på lördag blire melodifestivalen med zara & michaela, för trevligt!
den kan ju inte spenderas bättre än med dom sötisarna!
skriver mer sen tänkte trycka i mig lite frukost :)

-

jaha, blev michaela innan träning, vi tjocka kebab (k)
sen på träningen var det 11 som hade sagt i från så vi var bara 6 st,
vi körde mes tävlingar & så, jag tror jag nattis & michaela vann alla utom en tävling (y)
haha japp, skrytarn ofc!, & nu sitter jag & drciker cola & ska ut & röka min sista cigg,
& efter det ska jag försöka sluta :), vi får se hur det börjar & slutar :) haha
nej ciggen ropar. hörs (k)

p&k



sen vill jag bara tilllägga att jag älskar jesper
vad som än händer, det är körit just nu, men det fixar vi :)?

Kommentarer
Postat av: zara

<3

2009-02-19 @ 12:53:57
Postat av: bellajao

<3

2009-02-19 @ 14:13:58
URL: http://isaabellaas.blogg.se/
Postat av: ttooooony

dddissarn

2009-02-19 @ 21:05:05
Postat av: pia

hej bella,kan du inte lägga in en bätte bild på karln din! ja e nyfiken av mej (=

lycka till med att sluta röka,gissar att mamma din blir glad. kram

2009-02-20 @ 10:01:19
URL: http://romanceandmixtapes.blogspot.com/
Postat av: isabella till pia

hejsan :), nej han är inte så lätt att få på kort tyvärr :/, ja mamma blir nog glad, men jag bröt redan idag, men jag tar ett nytt försök :) haha kram

2009-02-20 @ 14:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0