- 20 feb

jaha, helg igen, & sportlov, :) men för min del får jag ju 2 veckor eftersom jag åker till sälen nästa vecka!
hejja mig, inge grejer jag har med mig till sälen sen då. svenska,matte engelska & massa :P,
usch kommer vara sönder pluggad :(... jaja, men blir att åka till zara nu iaf, efterlängtat!
sen ikv blire väl bara mys & imorgon kommer michaela också!, för najs!!!!!! wiho
bästa brudarna!, love you!



skriver när jag är hos zara sen (k)

-

nu är jag hos zara!, har precis färgat hennes hår , det är röd brunt ! bli nog snyggt!
just nu är hon & tvättar ut det, medans jag sitter här ! , vi ska snart äta något mumsigt hennes mamma
har gjort, kött & klyftpotatis tror jag, massa gott (k), hihi, senare vet jag inte vad som händer,
jag är nå grymt sugen på att dricka om jag ska vara riktigt ärlig ;), får se helt enkelt!
kanske blir att fixa sig lite iaf, sitter utan smink & en knut på huvudet, känner mig jätte ful xD
så ett fix ska vi nog se till att fixa XD haha, lite lustigt dedär :)

p&k

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha det så trevlig under sportlovet..

Kram Sara

2009-02-20 @ 20:20:57
URL: http://charliot.blogg.se/
Postat av: zara

tack, dsm ! :)

2009-02-21 @ 15:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0