- 26 feb

det har gått en dag. och jag kan ju inte påstå att jag mår bättre idag, men jag försöker att inte tänka på allting som har hänt, det är bara & ta ny tag. om & om igen !

vaknade hos amanda imorse av att hennes päron kom hem från thailand, jävla bruna dom var... så jag & amanda bestämde oss för att sola, men resultatet blev bara kräftor.. , haha, men vi ska fortsätta sola lite här & där så vi får lite färg :) inte för att vi är jätte bleka nu men för rolighetens skull, haha :P haha, påvägen hem från so,ningen gick vi in på ica, köpte mina underbara pringles, & lasagneplattor till mamma, snart ska jag iväg & träna, ska bli kul faktiskt!

& jag vill verkligen tacka amanda för att hon ställt upp för mig & verkligen funnits när jag behöft henne,  du är en riktigvän, <3 love u!

upptatering
träningen gick ganska bra, fast är helt slut nu :P, ska väl hoppa in i duschen nu & sen ta en rök med mandy eftersom jag ska låna en film av henne (A), predikanten som är skriven av camilla läckberg, verkar ganska bra faktiskt :)
& jag har även insett att han ljög mig rakt upp i ansiktet genom att säga "jag kommer aldrig att lämna dig", det såg vi ju hur ärligt det vaar.


p&k



"
du kommer ångra dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0