- 28 feb

woooho, imorgon drar jag till sälen. ska bli så JÄVLA skönt att komma bort om jag ska vara ärlig :), men men ska packa nu idag, sen drar jag in till stan ikväll med girlsen & festar!, ska bli mycket trevligt, men ska åka åtta eller nå imorgon bitti så det kommer inte mycker sömn för min del ;) eh vem bryr sig, ska vara torr i sälen en vecka :) jag kan ju alltid sova i bilen ;) mohha skriver mer innan jag åker in till v-ås :)

"hur tror du jag överlevde den jobbiga perioden? bra vänner och mkt alkohol :D"
louise har rätt i det hon säger :), så ska försöka få den linjen att fungera ;)


upptatering
amanda var nyss här & vi fixade lite grejjs till ikväll :), sen städade jag åt Sally :), & klippte hennes klor & borstade henne :D duktig jag är :D, hehe.. just nu äre lite krisit men det fixar sig nog ska föna håret nu & och fixa frill&face :)
men skriver inatt när jag kommer hem om hur kvällen var! , om inte skriver jag imorgon bitti :)
hare så trevligt ikväll & hoppas melodifestivalen är braaa!

p&k

Kommentarer
Postat av: LOUISE

hahahaha den funkar alltid :D

hoppas du får kul i sälen, bryt inga ben nu haha :D<3

2009-03-01 @ 22:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0