- fredagen den 13onde feb

otursdag, hejhej!, jag hoppas det inte blir värre än vad det redan är.en mening gjorde mig glad (:, bara en, gjorde så jag kunde sova! men jag kunde inte gå till skolan imorse ändå , jag kände själv att jag skulle bryta ihop då. jag är verkligen mer emo än dom två i min klass, inge jag skämms? :o ikväll äre kill&tjej kväll hos manda med lite dricka & mys (:, fast jag håller mig ifrån alkoholen, eller jag kan inte dricka när jag är depp, det går inte :/, igår förlorade vi matchen med 4-1, doch hade sura lånat in damer, & damerna gjorde 3/4 mål:P tycker bara att det är sjukt att dom kan vara stolta över en match som damerna spelade åt dom..menmen sak samma, jannika gjorde mål för oss, vilket var väldigt roligt! en annan vet inte hur man tvålar inte dom xD.jag hade damp igår, berodde nog på att jag inte mådde nå bra, fick nå ryck & drog till någon tjej i huvudet med klubban & knytnäven, sen körde jag nog ganska fult hela matchen., men vafan jag hatar sura. min arm är avslagen också,brännmärken över hela knäna, vilket inte är ovanligt efter en match för min del .. :P & nu håller jag på att försöka bygga lite på mitt tålamod, jag väntar & väntar, tiden går så fucking sakt att jag dör! & röksugen är jag. inga cigg, måste fixa det också. känns som om den här dagen är sjukt jävla sämst. hur som helst älskar jag min pojkvän mest i hela världen. & nu ska jag besöka tvn, vi hööörs.

p&k

Kommentarer
Postat av: zara

jag läser jämt din blogg älsk!<3

du ta bort den andra kommentaren från fittan som skrev det där.

2009-02-13 @ 11:04:52
URL: http://zarazetterberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha, ni spelade 2-1 & 5-4 två matcher & säger att vi inte är ett lag, vad är ni då ;)?

2009-02-13 @ 11:05:36
Postat av: bella

skära dig?, eh rök på som alla andra i sura vettja!

2009-02-13 @ 11:08:36
URL: http://isaabellaas.blogg.se/
Postat av: emelie

okej ska väl hem och röka på då,

lycka till i fortsättningen. Ni

vinner kanske utvisningsligan

2009-02-13 @ 11:10:42
Postat av: Anonym

ja vi vinner iaf någonstan som ett lag ;)

2009-02-13 @ 11:13:04
Postat av: Anonym

haha ja man vill ju verkligen vinna utvisningsligan x)

sen vill jag bara säga att damspelarna gjorde 1 av 4 mål.

Och att dem som blev inlånade va två till tre år yngre än dem flesta i ert lag :)

2009-02-13 @ 16:11:06
Postat av: Anonym

asså haha tål ni inte att förlora har ni inget med innebandy att gör.

2009-02-13 @ 16:22:08
Postat av: bella

värt att ni ens tjaffsar på min blogg?, japp för vi har bara 90or i laget?, haha, vi har två jäkla 90or, & nej vi vill inte vinna utvisningsligan & det behöver ni inte säga till mig jag menar, jag har två min utvisning?, sandra har massor av minuter men det kan ni inte skylla på laget det är hennes fel. :P, & hoppas ni njuter av eran vinst som damerna gjorde åt er ;)

2009-02-14 @ 11:25:17
Postat av: Anonym

men du behöver inte ljuga och låtsas om att damerna gjorde 3 av 4 när dem gjorde 1 (a)

2009-02-14 @ 13:10:29
Postat av: bella

sak samma, ?, det va vad jag hörde :P men fattar inte hur ni kan liksom trycke ner på oss som om vi vore mkt sämre när ni vann med 1 mål båda matcherna utan damerna, men med damerna vinne rni med tre mål ;)?

2009-02-14 @ 15:09:58
Postat av: Anonym

det är bara att inse att vi vann, ta det som det är.

och kan ni inte så har ni egentligen ingenting med innebandyn att göra. :)

2009-02-14 @ 17:55:14
Postat av: bb

hahahaha, ingenting med innebandy & göra?, okej??!! man spelar det för man tyckert det är kul inget annat?. sen vill jag bara säga attb ge fsan i att kommentera onödiga kommentarer på min blogg!

2009-02-15 @ 12:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0