- 1 feb

happ söndag helt plötsligt igen då. sämst
i fredags åkte jag till v-ås & sedan till ramäns på lokalfest
det var ganska kul till allt bliv stulet & sånt
sen senare åkte vi tillbaka till stan & sov :)
var jätte mysig, & jag blir bara lyckligare & lyckligare !<3
lördagen var dock värdelös. bakis som fan åkte till skbg
& skulle kiak film men ni tror inte att det är fest där ist
jag ville sova, ingen lät mig sova, så vid halv 5 somnade jag.
kändes ju jätte bra.. nej!
idag har jag kollat på match, herrarna vann med 10-1, bra jobbat!
haha jätte roligmatch att se, men 2 matchstraffar till kolarbyn! ;)
virsbo spelade nå sjukt bra!, nu ska jag snart käka carbonara. MUMS!
hoppas jag klarar veckan i skolan nu då... egentligen vill jag bara skita i allt, men inte värt det!


p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0