- 2 feb

hur vet jag att du känner likadant
om du drar dig tillbaka? jag vill inte.
vad som helst, inte det snälla
hur vet jag att du inte lurar mig?
jag älskar dig. jämt,alltid-för.
lämna mig inte. då klarar jag mig inte
känns som knivar i ryggen bara jag tänker på det
onda tankar går igenom mitt huvud just nu
& finns inte mkt som är positivt
bara du. vännerna.min familj
jag lägger ner allt annat snart
jag vet att du tror på mig men jag orkar inte.
eller jag vågar inte, jag vet inte ens vad jag snackar om
men det är så jävla tokigt allting i mitt huvud just nu
allting bara snurrar omkring. kanske ska bara sova & dö?
eller kanske flytta? första alternativet lät rimligast & skönast!
jag orkar inte. inte nu. inte imorgon. aldrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0