-.'

wihoo, gått till skolan alla dagar. inte skolkat en enda lektion!
bra bella, riktigt bra!, mamma ringde & berättade för mig att jag ska till läkarn den 16 feb
så lite halv nervös över det, :/:), menmen eftersom att de bara är zara som läser så vet hon nu (k)
hehe. idag åkte jag skridskor på idrotten, fyyfasen vad kul det var! sen på elevensval hade jag dans,
så jävla grymt kul :), jag väntar på att mamma & pappa ska komma hem från stan, haha är hungrig ;)
jag är så sjukt rastlös & lyssnar sönder zaras skiva, för bra! hihi
zara är min bästa vän!, hon är så jävla härlig
ni kan aldrig ha en bättre vän än  henne, hon är för bra!
hon är som min andra halva utan henne vore jag ingentign.!
vuxen är hon också, för fräään (k) hihih
nej men otroligt glad att jag har dig verkligen. sjukt lycklig är jag!

påtal om zara & allt , jesper hennes bror, ÄR VÄRLDENS UNDERBARASTE MÄNNISKA!<3

zara&jesper
jag älskar er!


jag & älskling!  bästavän! (k)älskling<3

p&k


Kommentarer
Postat av: zara

Aww gud så underbar duär:) det ända jag gör om dagarna är och vänta på att du ska uppdatera blogggfan;) haha! vad bra att du har fått tid förresten:) pusssgulll älskar dig med<3 snygga bilder förrrrrrrrrrrrrrrrresten;)

2009-01-21 @ 17:44:10
URL: http://zarazetterberg.blogg.se/
Postat av: lunkan

Jag läser bella ;D

2009-01-21 @ 18:32:49
Postat av: bella

bra då lunkan xD haha

till zara nu då, den 16 februari :)<3

jag älskar dig mmmmmmmest!

2009-01-21 @ 18:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0