godmorgon & grattis!



sjuk idag ;o feber..  men efter ett antal ibumetin & alvedon är jag nog frisk igen :)
zara ringde mig imorse, glad är hon, då är jag med glad!
efter de somnade jag om en timme, sen ringde amanda, vi pratade ett tag
och hon fick upp mig från sängen, & nu ska jag göra mig en fet frukost
och sedan sätta mig vid tvn & lata mig, :) massa te ska jag med ha !





Ett fyrfaldigt leve för ZARA ! hon leve!
Hipp! Hipp! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA!

wihoo, idag äre fest, & den bästa fyller år! massa roligt vi kommer få ikväll,
för er som verkligen vill veta så är mitt hår brunt med röda nyanser,
trodde inte de skulle bli så men vart så, & hår förlängningen vart mkt mörkare ;o
så de är lite skullnad medden struntar jag i ;) ha-ha, ska klippa mig & f
ärga om detnästa vecka, moster får göra det :)


Kommentarer
Postat av: zara

tack:D:D::D:D

men fyfan vilken bidl! TA BOORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



<33<3<3<33<3<3<3<33<3<3<3<33<3<3<3<33

2009-01-09 @ 12:00:47
URL: http://zarazetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0