långskoldag

gah imorse när jag vakna orka jag verkligen inte kliva upp
men efter att ha somnat om & vaknat & sådär i 1 timme
klev jag upp & fixade mig, sedan körde pappa mig!
längsta dagen. mest lektioner, jag verkligen inte orkar..
idag fick vi våra lösenord till valgrejen. jag börjar snart gråta
för att jag inte vet vad jag vill. jag vill gå i västerås men jag vill
inte gå på wenströmska eller calforska. och jag vill nog gå vvs,
men de finns ingen annanstans i stan en på wenströmska. sämst!
aja jag har så mycket tankar nu så jag bara vill gräva ner mig.

ikväll äre träning med bip test. jag dör.. för jobbigt!
menmen, nu ska jag ta & sluta skriva för ingen kommer ändå läsa haha

Kommentarer
Postat av: zara

gumman, jag läser jämt och jag älskar dig du är bäst<3

2009-01-12 @ 16:56:45
URL: http://zarazetterberg.blogg.se/
Postat av: Emmeeliie ;)

men babe! gå i faageerstaa :D

så får jag träffas å kramas varje dag ju :D (K)

2009-01-12 @ 19:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0