match&kalas

idag hade vi match, först i början vare jämt
då tryckte dom in ett mål, dock var det bara riktig otur!
sen resten av matchen hade vi hela spelet, men sen gör dom mål när vi har boxplay:P
vi spelade sjuktbra, eller ja en del :P dom flesta! men vi fick inte in bollen
& deras målvakt var inte ens bra, men sen i sista minuten av tredje gör vi mål & sedan toppar
laget med zara,becka,nattis,michaela & mig :P, sen gör jag så dom får frislag :/
men vi var bättre & alla ska ha beröm för matchen, vi tar dom nästa, eller vi måste ta dom nästa!!
efter det åkte jag hem & duschade & åt, sen åkte jag iväg på kalas hos moster, min kusin fyllde år,
hon blev hela 9 år ;) stora tjejen snart ju :D hehe, grattis maja! =)



jag är kär, & jag är fruktansvärt lycklig!

p&k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0