spagetti ben som mamma säger

matchen gick väl ganska bra ändå, det var jämt, bara att dom fick in bollen
inte vi, haha, jag låg mest på planen under matchen, alla var på mig &
tacklades & tryckte, men jag böt så fort jag blev arg, duktig jag är :D
hela min kropp är sönder bränd & ansiktet är svullet, tårna värker.
menmen, jesper var där & kolla, då vart jag mest glad :) för söt är han!
jag hade iaf grymt kul, & gjorde så gott jag kunde, missa några fri lägen
men vafan jag har talangen att missa målet ;) haha nu ska jag feta tacos
& hoppas att det går bra för sötnosen på han match, :)

<3
suddig bild, men sötast äru!

Kommentarer
Postat av: Emeeeliiee! ;D

du va säkert bäst på matchen :D hihi, sötnosen min! <3<3

2009-01-11 @ 17:43:31
Postat av: isaabellaas

neje <3

2009-01-11 @ 19:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0