- 28 jan

onsdag, betyder att det är två dagar kvar till helg, kärlek & vänskap!
idag mår jag egentligen bättre, men orkade verkligen inte gå till skolan.
idag tänkte jag bekräfta mina val, men jag tänker inte säga vad jag har valt (A) höhö
tror inte jag kommer att komma in på ngn av dom iaf, men vi får se :)
jag håller på att minska ner med rökningen också, igår rökte jag endast två cigg
& idag har jag inte röt ngn cigg ännu :), känns ganska bra bortfrån att man springer runt
som en rastlös idiot & går i kylen hela tiden, haha, eh så snart jag har slutat
känns det nog mycket bättre :), både för mig & folk i min omgivning !
egentligen så måste jag börja skriva min uppsats om andra världskriget
men jag verkligen orkar inte, måste skriva idag iaf!
ni får gärna hjälpa mig (A), haha ni som kan en del om det, jag fattar ingenting så tänkte
att jag går in & söker på google, & tar ut allt jag hittar som verkar intressant,
så har jag en del att läsa, sen kan jag ju sätta igång med skiten!
nej nu ska jag inte slösa bort min tid på att skriva här, vi hörs :)

p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0