- 12 juli

sitter hos louise nu vi ska snart dra våra små rumpor upp till bäver & kika på film med honom och några sköna ggröna !
  

upptatering. ojoj. är hemma & ska snart äta varma mackor med massa godsaker till. mm kan inte bli bättre. hihi allting börjar lägga sig på plats. jag kom in på hotell & restaurang. wie, inte direkt oväntat men ändå :) jag lever livet och är allmänt lycklig :) det gillar vi. tycker synd om alla med kärleksproblem & familjeproblem, kan inte vara lätt. därför skiter man i allt dedär med kärlek & bryr sig mer eller mindre om familjebråk. :) gah ska snart upp till bäver gullet igen, han är faktiskt gullig på sitt sätt (A) hahah. eller ja ni förstår. nu ska jag trycka i mig det goda sedan rulla iväg.

p&k

Kommentarer
Postat av: evelinafahlström

Svar: Haha jo jag vet ju det ;)

2009-07-13 @ 19:54:46
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0