- 18 juli

oh perfekt hjärnskakning. hur lyckas jag? jo nu ska jag berätta, igår fyllde min bror år så det var fest här först sen drog vi vidare till markus, louise pojkvän, det var jätte trevligt med dans & allmänt great. sen kom några killar från fagersta, rebeckas kille bl.a, han är jätte snäll men resten vet jag faktiskt inte vad dom har innanför pannbenet. iaf så drog dom för att dom tjaffsa. alla bad dom gå därifrån, men sedan vänder en av killarna, ingen aning om vad han hette, men jag att skulle bäörja bråka han nästan sprang i stegen, iaf var ju smarta jag så smart att försöka få han att gå därifrån igen, gick fram mot han skrek & typ inte kunde göra någonting, men är trött på att människor ska förstöra. sen tog han tag i mina armar och kastade mig i backen, slog i bakhuvudet och vart helt borta direkt. sen vart det mer klart efter kanske en tjugo minuter då jag låg i soffan, då berätta de att jag hade spytt & grejer & förklarade vad om hänt, sen kom mamma & pappa & hämtade mig, först var jag hemma i kke tio minuter & mamma ringde till nå sjuksgrejs, iaf sa dom att jag var tvungen att åka in direkt till akuten, så det var ju bara att göra det. sen blev det en lång natt på akuten & jag fick inte åka hem fören efter nio :P mår bättre nu, men huvudvärk som ett arsle. läkarn sa att jag hade fått en hjärnskakning & om det skulle bli värre skulle jag åka in igen för då kan det vara nå annat eller vad dom sa :P

jag lever ju iaf. så varför klaga ville bara skriva så att alla som undrar får veta :).


p&k  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0