- 23 juli

jag börjar med att jag hoppas det går bra för dig pappa! jag älskar dig.



dagen har väl sett ut som alla andra dagar, iaf nästan, fick lite sol, vilket var skönt, sen fiska vi lite :). & film hos beaver, självfallet haha :). imorgon äre innebandy träning, inge jag har längtat, ska blimotroligt roligt! puss på det. upptaterar efter träningen.

nu kommer mattis hit på en cigg så ska väl gå ut.... hare !

uppt. 
träningen gick väl sådär. svettades som aldrig förr & var allmänt slut. kan bero på att det är så kvaft ute också. ingen bra luft alls i tältet :). snart kommer louise & tar en rök, så ska väl klä på mig innan hon börjar tjata & gapa. haha

och eftersom jag är så fruktansvärt rolig ska jag bjuda på denna snygga bild.
 snyggare än så blire inte. haha



p&k

Kommentarer
Postat av: Anonym

älska cp bilden!

2009-07-29 @ 19:13:09
URL: http://llouiseroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0