- 13 juni

sommarlov, sommarlov, borde jag inte njuta? hur som helst så gör jag inte det, inte alls, det suger! vädret är dåligt och jag vill inte börja gymnasiet. nu ska jag inte tjata mer om det, jag har iaf bilder från avslutningsmiddagen och avslutningen på facebook! ikväll ska jag tjänalite pengar så jag har till power meet, ska sitta barnvakt åt mina söta kusiner! wiho, fick även pengar när jag slutade 9an av mormor & sune, det tackar jag för!. håller på med att trappa ner med rökningen nu, fick en riktig tankeställare när jag var med linneah & räkna ut hur mycket pengar man lagt ut på cigaretter och hur mycket det förstör kroppen. så snart är det lagt på hyllan jag har bestämt mig, jag ska sluta röka!

nu ska jag gå & fira min kusin emil som fyller 3 (: hihi

p&k

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaha.. sommarlov och skitväder. Hoppas det vänder snart.

Kram

2009-06-15 @ 21:03:30
URL: http://charliot.blogg.se/
Postat av: Sara

nu får du uppdatera om ditt hektiska sommarliv ;)

2009-06-22 @ 20:39:14
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0