- 6 juni

hey helo, slarvskrivaren bella här!, nej men  nu händer det så mycket så man får inte tid att skriva. iaf har jag varit på klassresa med bästa 9an i riddarhyttan, var kasst väder, men var himla trevligt. man lärde sig att pratamed personer man inte har pratat med på 3 år, & man umgicks nå sjukt med våra underbara lärare, kan inte fatta att vi ska skiljas allihopa, & starta nåfgot nytt, det äer as jobbigt. om 4 dagar har jag inte kvar anna mårten & m-l.. usch jag sitter ju & små gråter nu. hur ska jag klara av det :O. dom är bara så jävla bäst, finns inga bättre lärare! en fet kyss på dom! men nu ska jag inte glömma bort att säga att 9A, vilket är min klass vann dragkampen! så fuck yoooooou 9C!!

ska försöka komma ihåg att skriva oftare, men nu kommer amanda hit. ska väl ta en rök & massa snack!



p&k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0