- 11 mars

klockan ringde som 07.30 men slö som jag var kom jag inte upp fören halv 8 (A), haha då hoppade jag in i duschen medans pappa fixade frukost åt mig, snäll som han var (A), sen skjutsade han mig till skolan och då hade vi hk, jag & amanda gjorde äppelpaj & käkade glass till, var mums (:, sen hade vi mest vanliga lektioner :), efter lunch hade vi muntliga nationella i matte, jag amanda louise och andreas var i samma grupp & det gick verkligen super bra! verkligen nöjda var vi allihopa, (: sen hade vi dans på ev :), vart mycket snack och sådär men as kul vare som vanligt & sen slutade vi :) så nu är jag hemma och ska snart till ica & köpa lite grejs till tacon som jag ska göra :) + cola & chips ( pringles ) men upptaterar senare, ska ut & röka med telefon sällkap av zara ;) haha

upptatering
jahaja nästan hela dagen har gått och inte har det hänt mycker, har vart & handlat & lagat mat till familjen :), sen har jag även vart & socialat vid unkan haha, kollad elite av matchen man utd - inter , men nu kollar jag på datan :D HEEEEEJJJJJAAAA MAN UTD, och cristiano ronaldo, bara kyss mig?;) haha men jag har ju hittat en ronaldo wannabe i "den rätte för rosing" och han heter hugo & är verkligen uuur läcker ;Y maha nu ska jag ta mina pringles & fetta framförmatchen, hööööörs snyggisar

p&k

Kommentarer
Postat av: elin

hahaha ja visst är hugo snygg ;-)

2009-03-11 @ 21:21:11
URL: http://lundevallll.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du med din ronaldo ;) <3 missu

2009-03-12 @ 11:40:09
URL: http://xaaaraa.blogg.se/
Postat av: Bullen

haha bella du måste ha skrivit fel =P

"klockan ringde som 07.30 men slö som jag var kom jag inte upp fören halv 8 (A),"

Det är ju samma sak! =P

2009-03-12 @ 14:12:42
URL: http://xaaaraa.blogg.se/
Postat av: bella

tell elin, jag hugo är grymt snygg :D

2009-03-12 @ 15:23:49
Postat av: bella

till bullen, hahahaha ja ronaldo (K). haha jo menade halv 7 första xD

2009-03-12 @ 15:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0