- 12 feb. upptaterad

skolan idag var rätt okej, efter skolan gick jag & amanda till may's och solade och det gav faktiskt resultat :D vilket är kul som fan ;) sen när jag kom hem åt  jag bara & sådär.:P nu sitte rjag här & taggar träning :) sista träningen innan sista matchen :), vi ska ha lite cup & sådär på träningen., det är kul :) nu ska jag packa sen möta snygg michaela där, <3

   :D:D:D:D


http://www.youtube.com/watch?v=bYazjEUwwK8&feature=related     jag gillar lejonkungen (A)




UPPTATERING
träningen gick super dåligt, vart dålig stämning & den sög rent utsagt, blir trött på människor som inte har respekt för andra & älskar att trycka ner folk, jag är ledsen men sånt tål jag bara inte!!!!!! jag tänker inte spela med ett gäng "mobbare" inom laget, och antar att fler håller med mig, det är inte första gången det hände. det är fan inge roligt. sen fick han en stjärna i kanten på träningen jag & moster fick de, utav vilken aledning jag sög balle? jag gick gjorde ingentign vart förbannad & drog när inte vårat lag spelade, var sur mot alla, nej fan vilken sugig träning, nu är jag så jävla trött på det här. uschusch, ska bli så skönt med uppehåll/kkesluta , antagligen sluta men egentligen äre ju inte de jag vill men klarar inte av det längre :/, hoppas på bra femmor på matchen iaf , nu ska jag röka med amanda sen sova.  

p&k

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig <3

du vet att du kan prata med mig :)

2009-03-12 @ 21:05:44
URL: http://xaaaraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

till sara, jag älskar dig , jag vet , du betyder mycket<3

2009-03-12 @ 21:19:29
Postat av: Anonym

<3<3

2009-03-12 @ 21:35:36
Postat av: michaela

om du menar det när vi hejade på blåa laget så va det inte nån mobbning mot er, inte från mig iallafall och det hoppas jag att du vet. vi hejade fram dom för att ni hade en poäng under oss så skulle ni vinna så skulle ni slå oss och det ville vi ju såklart inte. men du kanske tog det på fel sätt, jag vet inte. men men, hoppas du vet.. ily<3

2009-03-12 @ 23:17:55
Postat av: bella

det är upp till dig om du tar åt dig, och så spelar et väl ingen roll om det skulle vara du eller inte?, jag skriver så jag känner & upplever det, :P... vi kan ju snacka sen så får du veta hur det ligger till :P, jag älskar dig också det vet du

2009-03-13 @ 14:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0