- 14 mars

vaknade redan klcokan åtta imorse. idag händer ingenting.ska bara vara hemma eller så drar jag till v-ås :P och idag mår jag inte alls nå bra, känns bara som om jag är ledsen och ska gråta hela tiden :( usch för mig & mitt liv just nu som inte är på topp, ska försöka jobba vidare med det, tar en sak i taget, man orkar inte att flera stycken sviker, det gör man inte:P man tror att man betyder mer än vad man gör för en person. eller man blir lurad till de :P sak samma pallar inte. ikväll äre finalen i meldofestivalen, blir nog att se om jag inte drar till v-ås :P hejja heat och måns !=) men nu ska jag kolla på film så att tiden går fortare, så att lite människor är vakna ;D

jag är så sjukt jävla besviken.

Let me hold you
For the last time
It's the last chance to feel again
But you broke me
Now I can't feel anything


p&k

Kommentarer
Postat av: Kusselin Sofie

Usch, lät inge kul att vakna upp och känna så på en Lördagmorgon. Jag kände likadant när jag steg upp idag faktiskt, vilket jag inte brukar göra, men sen ordna det sig för mig. Hoppas det snart blir balans med dina känslor o allt som händer i ditt liv. Men det är svårt när man måste släppa nåt som känns omöjligt att få ur huvet eller hjärtat.. <3<3<3

2009-03-14 @ 16:15:23
Postat av: bella

till sofie : tråkigt att du vaknade som jag.., det är aldrig kul när det är såhär :/, hoppas din lördag har blivit bättre, & ja det är svårt som f*n att får ur allt ur huvet, men det löser dig kke :), <3<3<3

2009-03-14 @ 17:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0