- 16 mars

hej bloggen (:, klev upp nästan vid halv åtta idag! :D jäätte skönt att sova ut lite, somnade ganska sent inatt :/, kollade på massa filmer! i skolan hade va bara massa vanliga tråkig lektioner fast en rolig, haha nu sista engelskalektionen. hahahaha... kalle fick typ all skit för att han snackar och smsar hela lektionerna men då började han bah ; men vafan bella lollo & amanda då... är dom dina jävla änglar eller..jag typ skrattade så att jag grät. låter verkligen skit tråkigt men var apkul! :D:P haha ikväll äre träning, men har förbannad ont i låret så vet inte riktigt om jag kan vara med :), men förhoppningsvis drar jag upp & skjuter lite ;) vilket jag behöver träna på! & imorgon äre studiedag :D inge sköönt:o men då ska jag & amanda plugga iaf. familjen svensson & sen august strindberg måste vi få klart xD haha. men skriver ikväll efter träningen. pusspåersålänge!!!!!!!!!!!
jahaja då är jag tillbaka, har tränat vilket jag inte borde eftersom jag har ondare i låret nu än innan :P, nu sitter amanda & rebecka här & snart skjuter jag amanda eftersom hon är så jävla dryg ! & tror att hon är kul ! men nu ska jag typ faktiskt ut & röka sen bege mig till sängs senare! vi hörsssss!

p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0