- 18 mars

idag är en bra dag, en ondag & solen skiner, synd att de är kalla vindar bara, annars vore det ju perfekt! jag är super glad idag, eftersom att andra än mina vänner läser & komenterar min blogg vilket jag tycker är jätte kul! :D sen ligger jag inte efter i skolan längre" hejjjjjja", det är ju något som jag tycker är positivt iaf!, amanda kommer snart över iaf, ska väl ta en fika i solen kan jag tänka mig :) ahhaha låter som en gammal tant, men det lät iaf ganska bra & mumsigt :) sen har jag även bestämt mig för att jag ska sluta på innebandy nästa säsong, pga beetende inom laget osv.  skriver mer sen ikväll!

UPPTATERAD
hemma från unkis efter en spelgalen kväll, lirade mest skipbo med bullen & sara, jag vann de flest gångerna skillad som man är ;) haha. tidigare har jag ju lekt med mandy som jag sa tidigare att jag skulle, vi satt mest vid datan och kollade kläder och sådär! juste idag lämnade jag in min novell! wie :), sen imorgon äre redovisning med amanda för hela klassen om August Strindberg, vilket amanda är sjukt nervös till haha, en annan är cool lugn (; nu nu står hon i köket & gör mat eller nå den tjockisen !(kk' ska dit och kika läget nu! höörs mina snyggisar!

en diskution utan bråk! för bra

p&k



Kommentarer
Postat av: louise

känns som om jag missat nått xO

2009-03-18 @ 21:16:01
Postat av: Anonym

Tråkigt att du bestämt dig för att sluta med innebandyn....Synd för laget! =(

2009-03-18 @ 21:25:34
Postat av: madde

så skönt att du inte ligger efter i skolan längre så jobbigt ju*

2009-03-19 @ 02:24:36
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: bella

till louise vadå för nå :)?

2009-03-19 @ 07:43:19
Postat av: bella

vem äre som är anonym & frågar:P? skriv gärna namn :)

2009-03-19 @ 07:43:59
Postat av: bella

till madde: haha ja det är mest skönt att kunna ta det lugnt lite, orkar inte stressa hela tiden:)

2009-03-19 @ 07:44:53
URL: http://isaabellaas.blogg.se/
Postat av: sara

God morgon :)

2009-03-19 @ 07:49:15
URL: http://tarnqvist.blogg.se/
Postat av: Tess

visst är det härligt att våren är på G



kram

2009-03-19 @ 08:38:35
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: bella

ja verkligen !!

2009-03-19 @ 09:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0