- 19 mars

ännu en skoldag avklarad, inte alls länge kvar till man slutar och börjar gymnasiet :o, fast eftersom vi nior & skolan inte har någon gemenskap längre så spelar det kanske ingen roll att sluta?,  alltid när niorna slutar har man en aslutningsfest, men jag funderar starkt på att strunta i den & åka till grönan med skolan istället eftersom det är samma dag i år , för att vi nior inte ska dricka, men de flesta struntar ju i att inte åka med, men jag orkar inte en avslutning men massa människor jag inte ens känner? känn så tråkigt, alla har förändras sen vi började 9an, en del går & tror att dom äger skolan, en del bara blir annorlunda & dömer folk hur som helst. saknar 8an, då hade vi ju as kul ! menmen nog om det, jag är äntligen klar med familjen svensson, vilket jag är superlycklig för :D wiiie :D hehe & ikväll äre träning, men ska städa innan på mitt rum! och mina kläder har kommit ska hämta ut dom idag :D haha jag har en bra dag idag ;) lär snabba mig att städa nu, skriver efter träningen ikväll , puss på er (k)

UPPTATERING
vart ingen träning för min del, fick panik genom att hitta en bikini eftersom jag växt ur mina :P fett drygt! men hittade en till sist ! har umgåts med kine & amanda lite granna, ganska skönt, ni är bra! och jävligt roligaaxD haha, kines roliga skämt slår nog allting faktiskt :), imorgon blir det förhoppningsvis v-ås hoppas jag :)!! och har testat mina underbara kläder, (k) ska skicka tillbaka chinosen & beställa en mindre storlek, men jeansjackan, den får 5 stjärnor :D sen tröjan perfaaa:D nu längtar man ju bara efter att visa sin kropp i badhuset.. inte! hemskt! men måste ut på en rök sen sova hörni.! puss på er (k)




p&k

Kommentarer
Postat av: A

vilka syftar du på?

2009-03-19 @ 16:47:01
Postat av: bella

om du skriver vem du är kan jag svara!

2009-03-19 @ 17:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0