- 20 mars

godmorgon barnbidrag!hihi :), sitter här med bikini för att se att den riktigt passar xD haha, men egentligen vill jag inte åka är blek och tjock usch, eller ah jag känner mig tjock i bikini :), det här kommer inte gå som en dans på rosor ska jag säga er! men ska väl packa det sista så jag inte glömmer någonting!:) skriver när jag kommer hem från skolan! pusss'sålänge

UPPTATERING
hemma från skolan, och dagen blev precis som man tänkt sig, jobbig och massa jobbig!, hade spinning också, och är så slut nu så det är sjukt ;D haha fick en boll i huvudet närvi bada också, det var kul :D nej! sen typ kallsup hela tiden. hejja mig, kan inte ens simma längre haha, typ hundsim/katt förfan :D haha, blir nog inte västerås idag eftersom jag inte har någon skjuts hem från stan ikv :(, men åker kanske bort över helgen beror på mamma, ska prata med henne, isf ska jag åka till jömsebo tror jag det heter, iaf marcus stuga :), vi var där i somras, var as skönt att bara vara borta, åker med ante, marcus, marcus tjej rosanna och jonis! hoopppas på en super helg, inte så jävla skönt att gå på dass med rödaveckan kke, men helt klart värt det! man känner sig mer vuxen & tar mycket mer ansvar när man är där, man städar, diskar, lagar mat och liksom ja, :D haha man känner sig mer vuxen & sen kanske man får det till en vana att följa med hem också? det hoppas vi! så mamma kan vara lite stolt över mig ibland också! skriver mer innan jag åker, om jag nu gör det :)!


du vet att jag saknar dig!



p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0