- 23 mars

hejhallå (:, dagen började med en tidig dusch vid halv åtta eftersom jag försov mig lite, sen skola vi åtta :), hade mest vanliga lektioner idag, och stog i cafét på rasterna med louise, fick även veta att jag fick VG på novellen, vilket jag är ganska nöjd med, men jävligt många onödiga fel gjorde jag!, som dialogen och sådär :P, mamma är sjuk så jag måste göra mat.. sen ska jag ju träna om två timmar också :), tänkte höra med elin om vi ska gå upp eftersom att hon är hos sin mami :) & mamma fyller år på onsdag så tänkte åka in till stan imorgon och köpa någonting :) några idér?? ska kirra mat nu, men tänkte att jag skulle lägga in lite bilder på stuffs jag har tänkt att köpa senare :). skriver efter träningen.

UPPTATERAD
Träningen gick väl helt okej, bortfrån att mitt hjärta hoppade åt helvete, kan jag inte bara få provresultaten & se vad det är som är fel?, åååh jag blir tokig. iaf så sa lisa att jag var bjuden hem till henne på lördag :) , ska dit med elin så då blire party!, äntligen säger jag bara! :D sen på söndag äre match mot föräldrarna !, härligt.?! hoppas mamma är frisk till dess, tror att hon tycker att det ska bli roligt faktiskt :) men orkar inte skriva mer, här är lite snykka kläder jag har spanat ett tag nu :D


halv öppen för att kurvorna ska synas :)

jag tänkte sprätta bort dt svarta midje snöret!

en sjukt snygg klänning

en söt klänning!

nå vad tycks? vilken tycker ni jag ska köpa?
p&k

Kommentarer
Postat av: evelina

Den vita helt klart! så jävla snygg va den =)

2009-03-24 @ 23:06:17
Postat av: bella

ja till avslutningen :D?

2009-03-25 @ 11:54:06
URL: http://isaabellaas.blogg.se/
Postat av: evelina

jaa, du skulle bli så jävla snygg då! =D Och så berätta du där med håret. Värsta fint ju

2009-03-25 @ 21:22:15
URL: http://e.sohlbeerg.blogg.se/
Postat av: bella

haha tack gmman <3 snäll du äääär! hoopppas det blir så nu :D

2009-03-25 @ 22:17:44
Postat av: bella

haha tack gmman <3 snäll du äääär! hoopppas det blir så nu :D

2009-03-25 @ 22:17:47
Postat av: Anonym

den vita va faktiskt riktigt fin :D

passar till avslutningen!

2009-03-26 @ 15:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0