- 25 mars, grattis mamma!

vaknade med solen som kastade sig in genom föstret, gick upp nästan direkt & gav mamma en kram & present efterosm hon fyller år idag! :D så grattis mami! fick sjuts upp till skolan, hade nationella i engelska, gick hyffsat bra :) efter det hade vi 20 min engelska bara sen matte & sen slutade vi, amandas bror hämtade oss för han fick körkort idag! grattis på det med !, nu ska jag göra mig i ordning för att jag och amanda ska ut & ta lite vårbilder! & senare ska jag på möte för sktrim :)! skriver mer ikv & lägger ut lite bilder från dagen!

UPPTATERING
mötet gick väl helt ok!, fick veta idag att skolan jag sökte till ska inte starta i år eftersom så få hade sökt :P så jag & amanda ska söka till den skolan i Malmö :), skulle vara skönt att komma bort!!, om vi inte komme rin där ska vi komma in i sthlm :)! men iaf så gick jag till unkan efter mötet & bara chillade med några färskingar ;) hehe, ska sova nu så jag orkar upp imorgon! hare fiiiiiiiiiint!

solen stttttteeekte fint!







p&k

Kommentarer
Postat av: evelina

Va fina ni är! =)

2009-03-25 @ 19:45:29
Postat av: bella

tack gumman, du med!!!!<3

2009-03-25 @ 21:05:39
URL: http://isaabellaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka fina brudar!! Malmö....verkar ju farligt där... Kram

2009-03-26 @ 17:45:28
Postat av: Anonym

Det va jag moster Anki som skrev kommentaren...

2009-03-26 @ 17:46:34
Postat av: bella

HEHE TACK DU :), men vore skönt om man kom in :)

2009-03-26 @ 20:28:51
URL: http://isaabellaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0