- 26 mars

dagen började med en varm dusch och sedan skolan. gick hem tidigare pga on i magen, sen drog jag till stan med 1 tåget med elin, jätte trevligt vare! länge sen vi umgicks bara vi =) träffade även zara & theresa, vilken söt bebis mage hon har!!, hehe var väl trevligt! kom hem med ett par lack leggings och en tröja och nå glitter eyeliner, köpte även tågkort nu, vilket kommer bli skönt nu hädan efter ! :) sen tränade jag, vi hade mest kul & hoppa säck, spela cup & lite sjuka grejer. så klart vann mitt lag ;), eftersom jag var king på att hoppa säck :D haha men ska kika klart på sveriges värsta bilförare nu! hare bäst my friends!

p&k

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så mkt för den onda magen.. hmmm...

2009-03-26 @ 20:47:25
Postat av: Sara

det var jag som kommenterade ovanför..

HUr kan magont gå över så snabbt??

Ge mig tipset för då vet jag ju sen om jag får det..haha

2009-03-26 @ 20:48:56
URL: http://charliot.blogg.se/
Postat av: bella

haha vi kan ta det i skolan kan inte skriva här, xD haha lite pinsamt xD . hahahha.

2009-03-26 @ 21:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0