- 28 mars

klockan ringde redan vid 9 för att jag skulle till ica & sälja nå baklotteri grejs !, vi sålde slut allt så dom andra slapp! :) bara för att jag är så charmig ;) haha nejdå! sandra & ella var ju där, ella har ju tappat båda framtänderna så hon ser inte klok ut hahaha xD. jätte skoj! iaf gårdagen blev helt okej, ! träffade både lunkan & KERT!. så nu är jag super glad! hehe. våran skjuts var tvungen att köra in becka till akuten eftersom hon fick ett stort hack över ögonbrynet efter att ha ramlat in i någon dörrkant :/, hon var inte så full att hon inte kunde stå utan att det var massa skor & grejer på golvet :P. så pappa kom & hämta oss! & sen sov jag faktiskt :D hehe. ska in till ramnäs idag & fest med lite gammalt folk, vilket var länge sen så ska bli kul som fan ;D. men ska väl börja göra iordning mig lite smått nu, sen får vi se vad som händer innan ramnäs. säkert kommer amanda hit & gullar (a) men puss'sålänge:)!

fick höra en del saker som jag inte ville höra också. det värmde inte!
tack. nu gjorde
du ett misstag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0