- 8 feb

jahaja, äntligen hemma :), var väldigt tråkigt att vara iväg en vecka utan data :S, usch men jag överlevde som ni ser! vädret var inte det bästa, men jag åkte skidor en dag, & då gjorde jag en väldigt fin vurpa med paul i liften ;) mahaa, jag trodde på riktigt att jag skulle dö, men det gjorde jag inte ;),  nu är man sliten efter att ha gått runt & gjort ingenting i en veckas tid. men nog om min tråkiga vecka i sälen,. mitt humör är inte direkt på topp, tyvärr inte! & imorgon äre skola & innebandy, inge jag längtat?! johoruuu :), + att jag är på god väg att sluta röka, inte rökt mer än två ciggaretter om dagen där uppe :) jag är DUKTIG! sen så har jag fått tid till tandläkaren, :S uschhhhh, ska ta avtryck & sådär eftersom jag ska få tandställning :)  men nu ska jag ringa amanda så hon kommer över & kramas lite :), vi hörsssss

p&k

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är så glad att du är hemma gummsan :) <3

2009-03-09 @ 21:00:58
URL: http://xaaaraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3<3<3<333333

2009-03-09 @ 22:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0