- 9 mars

jahaja, blev att stiga upp tidigt & fixade mig till skolan, skolan var helt okej idag, roligaste hade nog jag & amanda iaf, känns bra att få skratta lite, visst att jag skrattar annars med men inte för att jag mår bra!, idag har jag mått bra :D wiho härligt det, i skolan fick jag ett sms av sara randolfi, där hon frågade om vi skulle umgås imorgon, men eftersom jag & amanda har våran "pluggdag" varje tisdag gick det tyvärr inte så det blir på onsdag istället, ska bli kul eftersom jag saknar henne jätte mycket och det var länge sen vi sågs !, efter skolan gick jag hem till mormor eftersom mamma var där & hon bjöd på fika & sådär, där fick man också några roliga stunder, haha, efter mormor fick mamma & jag skuts av sune hem för att vi inte orkade gå, då kom amanda över & vi kollad epå lite kläder jag skulle beställa, skulle beställt dom idag men blev dock inte så eftersom min kära data dör hela tiden & då hinner jag inte, men vi ska göra ett nytt försök imorgon :), sen blev det att traska upp till träningen i slasket men det var det värt, vi hade en liten "cup" på träningen där mitt lag vann i finalen (k), wwwiiie ;D, haha & efter det en halvtimmes fys :), men det var extremt skönt att träna efter att inte ha gjort det på en & en halv vecka :), nej men nu mina sköna hönor ska jag glida ut & ta en cigg sedan lägga mig till sängs :), min mobil är öppen för alla ! =) sköt om er

p&k

love is a poor man's food
i could hold you in my arms
i could hold you forever




/ vad jag bryr mig om nu är att hållas kvar

Kommentarer
Postat av: Bullen

va duktig du är för ni har en egen liten dag för plugg :) <3

2009-03-10 @ 07:33:58
URL: http://xaaaraa.blogg.se/
Postat av: bella

tack sötnos (k) <3

2009-03-10 @ 10:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0