den viktigaste

en vän är det viktigaste som finns, man klarar inte av att leva utan dem .
min bästavän är zara, zara & jag gör nästan allting som ska vara tråkigt till roligt
vi kan skratta om allting, vi bråkar inte, vi har det bra!
hon är den personen som har fått mig att blivit som jag är idag
innan vi blev tajta så var jag inte alls någon bra människa, jag har förbättras.
även om inte alla tycker det, tycker jag det själv. du är en sån man aldrig vill förlora
och jag är jämt rädd för att jag blir kvar här själv. visst jag har andra underbara vänner också
men ingen är som du, dig kan jag prata med om exakt allting & jag uppskattar allt du gör
du är bäst och jag älskar dig mest i hela världen!


i h




Kommentarer
Postat av: zara

ååh älskling, jag säger detsamma finner inga ord. du vet vad jag tycker om dig och jag älskar dig

lämnar dig aldrig vad folk än säger. <3

2009-03-10 @ 21:19:32
URL: http://zarazetterberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2009-03-10 @ 22:03:18
Postat av: Sara

Ja du vad vore livet utan vänner.

Vännerna betyder mest efter familjen.



Och som du säger så har man många vänner/bekanta omkring sig men det är bara några få som man klickar helt med.

Kram Bella och ha det gott

2009-03-11 @ 08:56:04
URL: http://charliot.blogg.se/
Postat av: zara

jag saknar det här. Jag vet att vi kan få tillbaka samma kontakt igen om vi vill.<3

2009-05-18 @ 19:54:12
URL: http://zarazetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0