- 22 maj

johej bloggen, jag har inte haft tid att blogga eftersom jag knappt är hemma längre :) jag håller mest till uppe hos hannes med mina friends :). det är riktigt nice faktiskt! slutar snart grundskolan. uschsuch, har precis fått en bra relation till anna , våran svenska lärare, m-l har vi redan en bra till, men anna har precis öppnat sig :). usch så jobbigt det ska bli att inte få vara kvar på skolan .. blir brinell ett år, sen v-ås (: men ska faktiskt ut & ta lite luft, så hörs vi.

p&k


Kommentarer
Postat av: Anonym

va ska du gå för linje då? :P

2009-06-03 @ 20:39:27
Postat av: bella

jag ska hotell & resturant i ett år sen byter jag till consrtucktion college :)

2009-06-06 @ 12:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0