- 7 maj

i tisdags blev jag världens lyckligaste, jag fick min efterlängtade hårförlängning. och det blev supersuper bra! snacka om att gå från fult hår till snyggt! :D hihi veckan har sett ut som den brukar, skola, fotboll & vart en sväng upp till hannes då & då :). var i stan i helgen & det sög ju :/, men iaf så ska jag hemm till min sköna louise & kirra lite trippel i håret, blir nog nice :), och imorgon drar hon & jag till v-ås & inhandlar kläder eller hon ska köpa en fön eftersom hennes suger & hon får hårförlängning nästa vecka, hon blev lite avis ;) haha menmen, det blir nog så bra så :). puss på henne, hon är bra! & elin var här nyss, tog en rök & lite snacka, trevligt som fan. har spelat lite poker på sistone så lär väl skärpa mig lite ;), men nu ska jag hjälpa mamma med maten. hörs väl.



p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0