;RUBRIK

hejhej. jag har inte skrivit på typ en vecka, men ha rinte haft något vettigt att skriva så.. i fredags blev det fest, nice!! haha lördagen spenderades med älskling och raj, vi var barnvakt åt emil & markus, så söta barn dedär! söndagen spenderades hemma hos lennart och anita! trevligt faktiskt!!! sden i måndags vare praktik igen, sedan följde jag med mormor och mamma till stan, mamma skulle på tuttröntken, sen åkte vi in i stan, mamma köpte ett par brills,två nagellack, två linnen & ett par leggings till mig, sen fick jag hem en klänning från deval samma dag! hihi alltid roligt med kläder tycker jag, idag ska jag & älskling på kalas, lennart fyller 47 alltså mattis pappa! så blir fika för fulla muggar! imorgon slutar jag tidigt treeevligt va!? hihi blir att gå hem till mormor & kika på våra bästa år då! nu ska jag snart till affärn & köpa lite blommor & mat som jag kan trycka i mig! hööörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0