; SOL!!!!

härliga dagar med sol, då kan man ju inte ligga inne!! eller hur? praktiserat hela veckan, & sista dagen imorgon, sen har jag lovdag på fredag! skapligt skönt!!! imorogn glider jag & amanda intill västerås för att kika på kick ass+goodiebag, fick det från construcktion college, eftersom vi är preliminärt intagna!! eller ja alla som blev det ska dit. sen lite snack om skolan också! skönt vi ska in på måndag igen, då äre workshop, vi pratar & pysslar med det vi ska göra i tre år, sen bjuder dom på pizza, hihi! så jävla roligt tycker jag iaf!

ikväll ska jag & älskling käka tacos sen blire mysmysmys till någon bra rulle! dagen blir ju inte bättre eftersom jag har vart ute & gått också, jag är ju värsta hurtbullen nu ;) hehe.


nej nu ska jag börja sätta på mig skorna,glideer to my place! hooy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0