;STUPID GIRL

tjenare. veckan har gått väldigt segt & har inte orkat skriva något. eller lättare sagt så har jag inte gjort ett skit. igår drack jag. ingen lyckad dag direkt. idag skulle jag hem till mattis moster på påskmiddag, men ska följa med någon annan dag av lite olika anledningar, men det är ju okej så. idag har bullen inflyttningsfest, fast ska inte dit. ska kika film med mattis kanske. imorgon ska mattis på elmia, medans jag ska få ett påskägg & sedan äta extremt mycket mat hemma hos min kära mormor, på tal om mormor så var jag hos henne igår i typ 5 timmar, vi kikade våra bästa år & åt lunch & spelade wii. riktigt roligt faktiskt. jag älskar min mormor, hon är bäst!


She's the worst thing in this world
Well, look at that stupid girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0