piggelin

kvällen spenderades med min kära vän!! blev en rulle... taran och den magiska kitteln! världens läskigaste disney film! haha vaknade halv 9 idag, det var länge sen jag var uppe såhär tidigt på en helg, men gick iofs och la mig redan  kl 22.30 :) vaknade inatt av att nå fulla idioter kom hem & gapa i en timme. usch vad irriterad jag blev.

idag äre fest haha!!! men först ska jag städa klart, sälja lotter & kika på fotboll!! :) sen kommer lina,kalle och emil! sne kommer resten! mohaha blir grillat och mys med mina käravänner! <3 sen kör vi skriver kanske mer senare när dom är här! så får vi kanske göra ett videoinlägg haha. om jag vet hur man gör ;)

den osminkade sanningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0