skriver av mig

vad fan var jag för dig? trodde fasen att jag betydde någonting för dig, men jag betydde inte ett jävla skit. allt ditt snacka om att jag driver dig? att du älskade mig? allt om att jag var så bra för dig? om att vi hade det så  bra? vart fan hittade du dom meningarna? alla dina jävla lögner har gått rakt upp i halsen på mig. känner bara för att spy på hela världen. hur kan man låta sig bli sårad så jävla mycket att man knappt vågar gå utanför dörren? utan att behöva känns sig orolig för att träffa just den här personen! jag tycker det är sjukt, helt sjukt. att man varit så jävla lättlurat & gått på allt snack, jag visste hur du var? jag såg hur du hade behandlat andra ändå tillät jag dig behandla mig lika jävla illa? det är mitt fel bara mitt fel, jag borde aldrig ha tillåtit det. att  säga att man ska skiljas som bästavänner,det vet jag aldrig händer men så mycket som du sa att du ville vara vän efter? när du väl fick vara min vän? jo då sket du fullständigt i mig? då var jag inte ens ett "hej" värd. gud vad jag måste ha betytt mycket. helt sjukt hur bra jag känner mig? & jag är inte den som går vidare på en vecka? nejfan då vet man inte vad kärlek är! eller dessutom inte på en dag som du, du ska få tillbaka dina grejer,sen behöver vi aldrig mer ses, det var ju så du ville ha det så.



heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0