sliten cheey

okej sliten som ett as, men det var det ju värt! hade en super kul kväll igår med mina underbara vänner. trotts att en del åkte hem alldeles för tidigt! men vart mysigt med grill här först, sen drog vi till centrum, hahah.. blev dans & mingel! perfaaa.

idag vaknade jag vid halv 11, följde med mamma & pappa till skultuna först sen åkte vi till åsby! mysigt.. sen blev det lustikulla! mums. nu kom jag precis hem från innebandy möte. stannade även kvar & kikade på herrarnas första träning med moster, jävlar vad dom är slöa, som mig då! eller ja dom orkade mer eller mindre ingenting. fast jag hade inte heller orkat men ändå kul :). nu blire tagga till skolan imoron, har faktiskt längtat hela helgen!!! alla bilder från igår finns på min face. pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0