träningsvärk åt fem personer

kan inte sitta på toa, kan inte gå ner för trappor, kan ingenting, ändå ska jag ner & springa vid skräddis idag! :) dutti tjej! två dagar kvar till skolan börjar! längtar sönder, ska bli pluggis med lina hade jag tänkt, sitter och lyssnar på en as mysig låt hahah. as löjlig jag vet men vem är inte det till och från?

http://www.youtube.com/watch?v=7PFVQjOxEWY


inge bättre okej!!!!!!!!!!!!!

har tagit tillbaka kontakten med j som fick mig att må ständigt bra & uppskattadde mig i alla lägen, super glad för det, saknat honom som bara den :)  puss på att det går framåt med en del saker, visst ingenting kommer bli som det borde, eller kanske, bli bra nu <3

blir en gammal bild från förra året, älskade mitt hår.

Kommentarer
Postat av: louise

härligt att ni tagit kontakten igen :) det gillar jag starkt faktiskt! <3

2010-08-23 @ 16:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0