underbart

skolan är underbar, haha längtar redan tills imorgon, första & sista gången ni får höra det, ahha nerrå. men var riktigt bra alltihopa, matkortet blev på subway och två rum & kök :) blev ju kanon!!! hehe kom i samma klass som lina & vi fick såklart m-l som handledare :D hihi super nöjd och en annan ganska ung tjej som hete linn tror jag :D haha efter skolan stannade jag & lina kvar & gick på stan, fick med mig hem ett as coolt paraply, franskmanikyr set, kollegeblock och ett par örhängen :D kanon imorogn blir det en kavaj tror jag! blir ju kanon!! jag älskar v-ås! ska ställa mig i kö till en lägenhet i stan också! så jag slipper virsbo! hihi bjuder jag på en bild på manikyren & mig ;) + mitt underbart snygga paraflax... är egentligen turkost.. första gången så klaga inte...!! haha



Kommentarer
Postat av: Lina

Gulligull under paraplyt ;)

2010-08-26 @ 15:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0