älskar min dator.........

kan inte beskriva med ord hur dålig dag jag har haft. fick gå i typ hundra år till en halljävel långt åt helvete i -17... sen hade vi idrott & jag som har vinnarskalle fick köra med några tjejer som knappt vågar röra bollen, ah vollybollen.. men vi vann yäää. sen gick vi till löga & tröttna ringde en taxi som körde oss tillbaka till vårat matställe på storagatan. sen gick vi till um, hade lunch stängt.. typiskt. sen gjorde vi en ap snygg vidoe som jag lägger in i morogn eftersom min dator inte fattar någonting.. kan inte ens sätta in en bildjävel, så det här inlägget blir ju rätt tråkigt.. haha menmen nu ska jag hemm till vickan och avsluta min dag bra. sen blire greys. justja igår spenderade jag min kväll med c, blev hockey & dhw, mysigt! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0