om mig, allt om mig, mig mig mig mig mig mig inte dig

Vad skulle du helst?
1. Pierca tungan eller läppen? tungan
2. Vara seriös eller oseriös? beror ju på i vilket sammanhang.
3. Dricka grön eller röd mjölk? helst inte nå, bläblä
4. Brinna upp eller drunkna? brinna upp
5. Umgås med dina vänner eller dina föräldrar? Vänner&föräldrar

Svara ärligt
1. Tycker du om någon nu? ja
2. Har du skolkat? Ja
3. Varmt eller kallt? VARMT!
4. Soligt eller regn? Soligt!
5. Fanta eller Cola? kanske ganska dum fråga... COLA

6.Är du nyttig av dig?
absolut, varje dag!

Om mig
1. Fullständiga namn?
Isabella Margareta Hauki
2. Vad heter dina syskon? Simon
3. Vart bor du? Virsbo
4. Hur många barn vill du ha? 10 som jag sa när jag var liten kanske? nerå men två kanske tre.

5. Vill du gifta dig? kanske, beror ju helt på.
6. Favorit årstid? Sommar!
7. Humör just nu? Jag är nog ganska glad eftersom jag ska äta vivalndo om en kvart. hähä
8. Sugen på något nu? det är jag alltid ;) 

Har du de 24 senaste timmarna
1. Sjungit? Ja
2. Känt dig fånig? jämt
3. Saknat någon? Ja
4. Dansat galet? neeee

5. Klippt håret? Nej
6. Gråtit?
Nej
7. Pluggat? ja


Grejer
1. Har du en hund? nej

2. Sover du helst ensam eller med någon? med någon!

3. Tror du på spöken? Ja
4. Är du mörkrädd? Ja
5. Blev du nöjd med skolfotot? ah blev fett snygg
6. Är du morgonpigg? eller?
7. Vad vill du ha just nu? en resa såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0